Ljuva sommarkänslor, hemska hösttankar.

Första skolveckan är avklarad, det känns trots allt helt okej. Antar att det här var ungefär vad jag var inställd på, och att smällen därför inte blev lika hård. Även om den som sagt inte blev giganiskt kan man ändå kalla det smäll. Trött är vad jag är, trött på pluggande, på all teater. (redan?!)

Att jag redan är så trött är nog inget bra tecken. Jag är så rädd för att det ska rinna över förr eller senare, så rädd att jag ska klappa ihop, tappa betygen, tappa vänner, tappa allt. Så rädd, kanske i onödan, men rädd är jag.

I eftermiddag har jag suttit och tittat igenom en massa bilder från i somras, som något slags bot på tröttheten var det tänkt. Det hjälpte nog en hel del tror jag, känner mig bättre.

Tänkte dela med mig av lite bilder som i alla fall får mig på bra humör.

   


Nu ska jag gå och krama Tarzan, länge, mycket, mysigt och varmt. Jag älskar Tarzan, ska ladda upp en bild på honom här en vacker dag hade jag tänkt, det är han värd.

Kommentarer
Postat av: Sara

Vilka fina bilder!!

2008-09-12 @ 22:23:53
URL: http://fullfart.devote.se
Postat av: E B B A

Tack Sarlis! <3

2008-09-16 @ 22:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0