Namnval, vemjagär, Godnatt.

Godkväll.

Det här är min blogg, ordbajsning blev namnet, efter ganska så många om och men. Egentligen kan jag tacka min lärare för namnet, när jag skriver bara för att skriva, och inte för att få fram något budskap, eller helt glömt bort det här med röd tråd brukar denne nämligen säga att jag ordbajsar.
Ordbajsa är nämligen precis vad jag tänker ägna mig åt här, inte endast kanske, men mestadels.

Nu till rubrik nummer två, vem jag är. Ni får bara en kort sammanfattning, resten får smyga fram fram allt eftersom antalet inlägg ökar.
Jag heter Ebba. 

Slutligen, detaljer från mormors bröllopsklänning. En vacker dag vill jag cokså lära mig att sy så där riktigt bra...

                                                                                                      
  


Nu väntar Project Runway, en stor kopp rabarber-grädd-te och Mr. Blund på mig, God Natt!   ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0