JOHANNA!

Fasiken vad jag har saknat henne!

Vi sågs på riktigt idag för första gången sedan hon kom hem från Bulgarien i tisdags, det var så bäst!

- Hej!
- Goddag, vad önskas?
- En stor Chailatte,
- En stor Mochalatte.
- Sen har vi ett rabatthäfte....
- Jaha, då blir det 25 kronor. : )
- : DDDDDDDDDDDDDDDDDD

Sen begav vi oss mot hamnen med varsin espressohousemugg i handen. MUMMAMUMMAMUMMI!

Solen speglade sig i vågorna så att det glittrade sådär mysigt, måsarna pep, vinden tog tag i håret, och allt kändes bara väldigt somrigt. 

När bänken var färdigristad, muggarna tomma, och måsarna började bli trötta gick vi vidare mot Åhléns, för att kolla på sjalar. Hittade ingen som var sådär AWESOME!!!!!!, så vi gick vidare till Fröken Olsson, ajsing, (börjar falla tillbaks i gamla vanor), och beställde en mangocheesecake. Till mitt försvar kan jag säga att mitt knä värkte, och att Fröken Olsson låg närmast. 

Det är förövrigt veckans, ja, motsats till höjdpunkt... har skadat mitt knä rätt rejält. MEN! Håll i hatten, för jag KANSKE, kanske, inte blir bra tills orienteringsdagen i skolan! :D:D HoppashoppashoppasHOPPAS!

Tillbaka till Fröken Olsson nu, och mangocheesecaken. För den var defenitivt en tiopoängare, så sjuukt god! 

      

JOHANNA!
 
 
Förresten är cheesecaken är värd är bild till!


Kommentarer
Postat av: SAra

Det var minsann längesedan jag fick mig en GOD cheesecake på Fröken Olsson. Vad fint hår Johanna har!

2008-09-16 @ 19:01:14
URL: http://fullfart.devote.se
Postat av: EBBOT!

Haha! Ajsing, det får vi ändra på! : **



Johanna har fint hår - ja. Fast hon har klippt sig nu, fint aswell.

2008-09-16 @ 22:50:02
Postat av: Josefine

gott med cheesecake!

2008-09-29 @ 21:02:55
URL: http://juisy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0