KÄRA KITTYFLOSS, AKTA DIG FÖR PROFESSOR PESTER!

HOSTHOST!**
TESURPEL..**
PLUGGAPLUGGAPLUGGA!**
VÄLKOMMENJOHNBLUND!**
VIVAPINATA!**

Min dag i fem ord.

Förresten är Viva pinata nog det bästa tv-spelet som någonsin gjorts, både jag och min bror är helt besatta. Vi har en trädgård var och tävlar om vem som först blir en mästerträdgårdsmästare. Jag ledde så jävla stort, hade sex kittyflossar, sen kom den jäklarns banditen och åt upp allihop. DÖD ÅT PROFESSOR PESTER!

Jag antar att ni inte förstår, men det är så sjukt frustrerande när någon kommer och ödelägger ALLT! Som sagt, död åt Professor Pester!

Mina hostningar satte stopp för dagens inplanerade fika med S och E. 

Har sovit bort halva dagen, och hostat sönder halva mina lungor...

Jag börjar bli störd, konstig och bara helt dum i huvudet.
 
B   A   J   S   A    !    !    !


Kommentarer
Postat av: SAra

Bjud hem oss på pannkakor och viva pinata nån dag, tack! :D

2008-09-25 @ 21:04:43
URL: http://fullfart.devote.se
Postat av: Ebba

Med nöje! <3

2008-09-29 @ 20:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0