RUSSIN

Efter en skoldag innehållande matteprov och andra hemskheter begav jag mig i eftermiddags till min mormor och morfar. Väl där rensade jag lite rabatter och bakade äppelkaka, som vi sedan fikade på.
   Efter det gick jag mot hållplatsen, missade bussen och frös ihjäl i en halvtimma. När jag äntligen nått Frölunda Torg, där ett byte av buss var inplanerat tyckte jag så synd om mig själv att jag köpte godis, inte så mycket, men godis. FY MIG! Godis mitt i måndagen, vad är det för fasoner?
   En busstur och en blöt promenad senare var jag hemma och om möjligt ännu kallare... Ett långt, varmt bad kändes helt nödvändigt.
   Så nu har jag russinfingrar och russintår, jag älskar att ha russinfingrar, det känns så lyxigt på något sätt. Lyxigt och mysigt. Om du känner dig sådär fruktansvärt frusen är alltså ett långt, varmt bad defenitivt att rekomendera!

Nu till helgen, som innehöll tre fantastiskheter, om det nu finns något sådant ord.

Först ut                - HÅKAN!
[Okej, förra året var bättre]


   

Nästa bidrag till helgens härligheter            - ÖVERNATTNING HOS EMELIE MED HENNE OCH SAR!
  [Eftersom att jag inte tog några bilder under natten får ni en till snygg bild från konserten, extra snygg är killen bakom]





Sisssssst ut                                              - SÖNDAG MED JOHANNA OCH TARZAN


    

Nu är klockan läggdags. 

Sov gott mina vänner!
 


Kommentarer
Postat av: SAra

Jag ser ut som vilken fjortis som helst!

2008-10-01 @ 22:14:37
Postat av: J

jag måste säga att enligt mig var detta den absulut (Lisabet stavning?) BÄSTA dagen <3 plus att Tarzan är en hunk!

2008-10-02 @ 19:48:18
Postat av: Blogginnehavaren.

Ja, verkligen Sara!



JA! Dagen var underbar fru J, det får vi göra om!

2008-10-02 @ 21:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0