LALA!

Jag gick hem från skolan igår, kände mig yr, och hade en våldsam huvudvärk. Vilade och hoppade över träningen, efter det kändes huvudet mycket bättre. Sjukdomskänslan och febern liksom försvann i takt med att stressnivån sjönk, va bra tänkte jag, då kan jag gå till skolan imorgon.

Fast det kunde jag aldrig, vaknade kallsvettig, febrig och skakig som få, somnade om och sov till klockan två. Då kände jag mig näst intill frisk, det enda som påminde mig om att en springtur inte var särskilt lämplig var trött, och mattheten som fortfarande envisades med att inte gå över. Bestämde mig för att ta en dusch, göra te, och plugga SO, det gick ganska bra. Åkte ut till mormor och morfar och fikade en sväng sen på eftermiddagen-kvällen, det var mysigt även om jag var ganska så seg och trött. 

Nu ska jag gå och lägga mig, börjar bli skakig och sådär tung i huvudet igen. Bli frisk Ebba, bli frisk!


      
    


Kommentarer
Postat av: Sara

Vilka söta bilder, vad söt du är!

2008-09-12 @ 22:33:20
URL: http://fullfart.devote.se
Postat av: EBBAAAA!

Söt kan du vara själv!

2008-09-16 @ 22:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0