Nordiska Kompaniet ska det vara!

God kväll, vänner mina.

Den här dagen har varit extremt trevlig, och det var inte igår jag sa på det viset om en söndag senast. Förmiddagen spenderades nämligen med en kopp NK-kaffe i handen tillsammans med Emelie, som förövrigt är söndagshataren # 1.
På något sätt lyckades vi trots vårat söndagshat ha det väldigt trevligt, vi fick besök av både hunden Ebba, äckliga duvor och nyfikna turister, vilket inte är att förglömma. Jag vågar väl inte påstå att duvorna eller turisterna bidrog särskilt mycket till vårat goda humör, men hunden Ebba där emot var en riktig humörhöjjare. Precis som solen, snön (Nåja, den som inte smält bort än) och det goda kaffet. Man brukar väl säga att bilder säger mer än tusen ord?


  


     

  
 
   

KrigochSpik.blogg.se är Emelies blogg, en blogg jag starkt rekomenderar dig att kika in på. Faktiskt en av de få av mina bekantas och vänners bloggar som jag med nöje hade läst utan att känna personen. Så kika in där.

SO LONG!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vansinnigt mysig och trevlig dag! Det är ju så jag blir tokig av saknad.

2009-02-23 @ 21:51:50
URL: http://krigochspik.blogg.se/
Postat av: Blogginnehavaren.

Jag kan inte göra annat än att hålla med dig, får bli fler dagar i stil med den! : )

2009-02-25 @ 22:28:46
URL: http://ordbajsning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0