Vågar man skriva vår?

Jag tror att våren är nära nu, både vårkänslorna och diverse små vårtecken börjar sakta men säkert dyka upp både lite här och lite där. En sak som tyder på vår är att solen faktiskt skiner här i Göteborg, och tittar man ut genom fönstret utan att snegla åt termometern blir man nästan picknicksugen.
   Jag var nyss ute och tog en väldigt lång promenad i min nya vårjacka och nya små, lätta vårskor och frös faktiskt inte. Medans jag gick runt i Linnéstaden lyssnade jag hur som helst på min nya spelningslista vid namn Britt, ni kan nog lista ut vad den innehåller ganska så lätt. Brittisk pop, sol, och lite extra pengar inkasserade från de senaste dagarnas jobb på Brogyllen, samt en eftermiddag med Emelie framför mig. Jag känner mig ganska pepp, pigg och glad.

 


  

 


Kommentarer
Postat av: J

SÖÖÖTA EBBA! Snart kommer det nog ett inlägg på min blogg också men jag känner att jag inte hinner fdet just just nu. PUSS

2009-02-15 @ 19:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0