Onsdagar.

Varje dag händer bra och dåliga saker, oftast är det de bra sakerna som ger en energi att ta itu med de dåliga. Bildlektionen kan få en att överleva den hemska franskan, grey´s anatomy kan få en att överleva pluggdagen, ja ni förstår poängen. Vad jag vill komma till är hur samma sak gäller veckorna, hur viktigt det är med bra dagar lite titt som tätt för att ens klara av hela grejjen med att gå i nian. Det finns en veckodag som alltid är trevlig, som alltid får mig på bättre humör och som alltid lyckas ge de dåliga dagarna en hård match. - Onsdagar.

Varje onsdag klockan fyra ses nämligen jag, Sarlis och Emelie. Kärnan i våra små onsdagsmöten, eller träffar om man så vill börjar på F. Om jag berättar att SWEET chailatte, kardemummabakverk och capuccino är tre ofta förekommande delar förstår ni nog ganska snart vilket ord det lilla F:et står för.

FIKA
FIKOR *

Förhoppningsvis är onsdagsfikorna en tradition, för det kan man väl kalla den vid det här laget?, som kommer fylla många av mina onsdagar framöver, för jag tycker att den är hemskt trevlig! En hemskt trevlig tradition som höjjer mina veckor till en uthärdlig nivå, och ibland högre en så. Lite bilder från årets absolut härligaste onsdagar känns helt nödvändigt.

    
   
  
  
   

Hade det inte varit för att min tekopp kallnar, datorn segar och NO:n väntar hade jag laddat upp fler vackra och mindre vackra bilder.

SO LONG!


Kommentarer
Postat av: SarA

HerreGUD bilken ful hårfärg jag har på vårbilden.. snöbilden, vill säga. Ewewew

Miss Yah

2009-01-19 @ 21:24:12
URL: http://inberlin.blogg.se/
Postat av: Emelie

ÅÅÅ jesus, det här var riktigt fint, det säger jag dig! Mera onsdagsbilder! <3

2009-01-20 @ 20:55:42
URL: http://krigochspik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0