(Emma finns bara i fantasin)

God kväll.

Nej, Kalles klätterträd har inte slutat studsa runt i mitt huvud. Jag utgår dock från att det inte är någonting som får intressesmurfarna att skutta upp i luften, snurra tio varv, landa och le så jag lämnar nog det här och nu.

Istället ska ni få ta del av lite trevliga bilder tagna i helgen, jag kan ju endast hoppas att ni inte dör, tappar medvetandet eller dylikt. Ni kan ju alltid skriva en liten kommentar som en bekräftelse på att ni överlevde, om det känns lockande. 


   




  




  




  


Jag umgicks som ni kanske ser mestadels med min stiliga väninna Emelie. Vi såg på Gosskören, en fransk och väldigt mysig liten film, och åt lussebullar. En väldigt lång kvällspromenad och ett besök hos våran gemensamma morfar på Götaplatsen hanns också med, en mycket trevlig helg på det hela taget får jag säga!

Emelie lärde mig att länka, snäll som hon är, så jag tänkte passa på att skriva att Emelies blogg kan ni gå in på....

HÄR!

Nu ska jag ägna resten av kvällen åt att plugga, dricka te och baka muffins om det hinns med. Efter det ska jag bege mig till John Blund, tänkte göra det besöket långt och trivsamt så att jag vaknar pigg och glad imorgon.


Kommentarer
Postat av: Julia

Jag vet inte om det är något slags virus, men Kalles Klätterträd har fastnat i mitt huvud med. Det är ganska trevligt. Och du tar micket fina bilder.

2009-03-02 @ 22:16:45
Postat av: Blogghinnehavaren.

Tack Julia, det var roligt att höra.

Vill passa på att säga det samma!



I Staden bor en kille som heter Kalle.



2009-03-02 @ 23:18:20
URL: http://ordbajsning.blogg.se/
Postat av: Johannis

Ebba min vän, du har alltid så trevliga bilder och så fort du har lagt in ett nytt inlägg längtar jag tills jag kan läsa nästa:)

2009-03-07 @ 13:46:32
Postat av: Blogghinnehavaren.

Nej men så trevligt!

Vet inte vad jag borde skriva riktigt, tack så hjärtligt, det värmer i hjärtat min hjärtevän kanske?



: *

2009-03-07 @ 14:20:17
URL: http://ordbajsning.blogg.se/
Postat av: Johannis

Haha, jag tycker att var ett väldigt tillfredställande svar. Jag tycker att det borde finnas ett smidigare sätt att prata med varandra på blogg.se än att kommentera bilder hela tiden, det kanske det gör? Ville du fortfarande ha min så: justlies.blogg.se PUSSI!

2009-03-09 @ 16:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0