inut* *ockervadd

Nej men se bara så fyndig rubrik jag har skapat, ett litet rebus där stjärnorna blir den egentliga rubriken. Ska jag vara ärlig mot mig själv är det nog närmare idiotiskt än fyndigt, men vad gör det. Rubriken lyder hur som helst is av den enkla anledning att det på något vis varit en gemensam nämnare för den gångna veckan.
       Det hela började i onsdags när jag köpte iskaffe, fortsatte igår när jag köpte iste och avslutades idag när jag köpte mig en kopp is-chai-te. Det har förövrigt också varit iskallt både i skolan och utomhus plus att jag när jag tidigare idag satt och pluggade knaprade i mig åtta isbitar. Hur snyggt det än hade sett ut kan jag inte säga att mitt hjärna frusit till is, att iskalla Edward befinner sig i mitt rum eller att jag likt Bam byggt en isbana i mitt hem och nu kan göra piruetter i vardagsrummet.
       Jag förstår förresten inte varför is alltid förknippas med trubbel och elände, för sen min ISTID började har den här veckan faktiskt varit hemskt trevlig! Ett exempel är hur min pappa gjorde en finfin namnsdagsfrukost till mig igår, hur jag, Emelie och Sara fikade i onsdags eller hur jag faktiskt inte ligger efter i skolan alls för tillfället. Hade jag skrivit detta inlägger i tisdags hade jag inte låtit på långa vägar lika positiv, men som tur var gjorde jag ju inte det. Nu kära läsare, väntar bilder på Sara och hennes nyklippta, ursnygga lugg, några fik-bilder, en namnsdags-frukost-bild och en bild på min ljushårige vän.













Kommentarer
Postat av: Emelie

Nämen! Titta! En sådan stilig bild på mig!

2009-03-08 @ 17:30:31
URL: http://krigochspik.blogg.se/
Postat av: Blogghinnehavaren.

Jajjemensan, du är alltid stilig!

2009-03-08 @ 18:29:50
URL: http://ordbajsning.blogg.se/
Postat av: SAra

Jag ser.. osäker ut.

Och JA, man kan vekrligen inte tro att du fikar mycket!

2009-03-08 @ 18:32:55
URL: http://inberlin.blogg.se/
Postat av: eva

En iskall Edward hade jag inte tackat nej till<3<3

2009-03-09 @ 19:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0