När mellanmålet är målet

Om du är en allmänbildad, eller kanske snarare en väldigt tevetittande person, vet du vilket mellanmål ovanstående citat syftar på. Förresten tror jag nog även att mindre bildade och tevetittande människor vet vad citatet kommer från. Fast alla har vi ju våra luckor i vad man borde, ska och förväntas veta, så jag skriver det uppenbara:

RISIFRUTTI!

En sådan äter jag hur som helst i detta nu, samtidigt som jag halsar i mig en stor kopp vaniljte. Min lucka ligger, om ni är intresserade, i Hives nya låt som man enligt Emelie bara inte kan ha missat. På tal om henne så ska vi strax ses i vasa och om jag vill undvika att rusa till vagnen borde jag avsluta detta lilla inlägg nu. Vilket är precis vad jag tänkte göra.

LATER  MATE!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Tok-flicka! The Killers var det, inte Hives!

2009-03-07 @ 22:12:57
URL: http://krigochspik.blogg.se/
Postat av: Blogghinnehavaren.

Nej men ojsan, jag som trodde att jag äntligen hade koll. Haha!

2009-03-07 @ 23:55:17
URL: http://ordbajsning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0