29 maj, (11 dagar kvar till skolavslutningen)





Godkväll, vänner mina.

Jag har upptäckt "the beauty of Spotify", något som har lett till en pluggkväll fylld med toner av Markus Krunegård, Detektivbyrån och Jamie T. Idag var nämligen terminens sista inlämningsdag och imorse hade jag två stora arbeten kvar, så ni kan ju gissa vad dagen ägnats åt. Nu är hur som helst allt inne och jag kan andas igen.

Imorgon bär det av till Öckerö där jag och lite judofolk ska träna gymnastik, kan bli spännande sett till min akrobatiska förmåga... Ehe.

Jag kom på idag att ord i stil med Twilight, Cullen och Edward sällan, om inte aldrig har nämnts på min blogg. Det är lite konstigt med tanke på hur mycket jag älskar det. Vill bara inte vara en av alla småtjejer som skriker "EDWAAARD!" vart de går. Kan i alla fall erkänna att jag nu ska sätta mig i min fotölj, dricka te, andas och läsa Twilight.


 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du lyckas alltid att få mig le när jag läser dna inlägg!:)

2009-06-03 @ 12:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0