I GIVE YOU LONDON!

London förtjänar yttligare ett inlägg, med ännu fler bilder.
Enjoy, dear friends of mine!

 

 

St Pauls. Vackert, vackert - skulle jag
bo i London skulle kyrkan vara ett
alternativ.

 

Mor fotade flitigt från milleniumbron.
Tog aldrig någon bild på The London
eye, konstigt nog. STRANGE, VERY STRANGE!

 

Den dagen åt jag mitt livs godaste
Pizza, och lärde mig att gilla oliver.

 

 

Hyde park. AWSOME!

Dag tre åkte vi ner till Chelsea,
fast då hade jag min analoga
kamera, så de bilderna får
komma senare.

 

Dag fyra bar det av hemåt, det var en
fin resa det. Fast sorgsen såklart,
ingen av oss ville åka. YES; I WAS SAD, VERY SAD TO LEAVE!

 

 

Flygturen gick bra. Vi landade i ett
regnigt Sverige vid 19-tiden, det
var hemskt. NOT METAL!

Kommentarer
Postat av: Anonym

JESUS vad genom-fönstret-bilden, den bredvid guldhäst-bilden, är UNDERBAR! Åhh!

2009-05-05 @ 20:07:31
Postat av: E-BA

Taxi, taxi! : )

2009-05-08 @ 15:35:19
URL: http://ordbajsning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0