I'm down: I'm really down, I'm down: down on the ground, I'm down: feel upside down

Så var det måndag igen och det har blivit dags att till tonerna av Beatles välkomna vecka 21. Sista riktiga skolveckan av tre totalt, för vecka 24 tar det slut: nian, högstadiet, grundskolan - allt! Ändå är det tyngre än någonsin att pressa undan tröttheten, och jag är räddare än någonsin att klappa ihop. Men det får inte hända, jag ska knyta ihop säcken; Lämna in alla arbeten, hålla vissa betyg, höja andra och stå där på skolavslutningen med en ros i handen. För visst vore det korv att ge sig nu?

Helgen har hur som helst spenderats på soliga Donsö med gamma, (I ständigt sällskap av en bergsprängare) som förövrigt är namnet på min lilla klass. Jag tror alla utom fyra var med, vilket faktiskt var lite oväntat - och trevligt. Jag måste erkänna att jag fruktade en stor överdos av skolan, men blev faktiskt positivt överaskad. Vi låg i solen, åt (minst sagt), och vissa tog sig till och med ett dopp, störda folk det där: att de frivilligt dök ner i tolvgradigt vatten med tång och krabbor i. Var i alla fall underhållande att titta på, HAHA! Själv var jag väl inte översocial direkt, men varför försöka vara något/någon jag inte är?

15-18 Maj, klassresa.






Paulina



Erika



En korv



Är det inte ganska jättecoolt att alla blinkar? Buhu!



Det badades, vet dock inte hur mycket bilder jag får lägga upp på det?
Var inte helt påklätt vågar jag lova.



Maria, Ida, Mikaela och Sara



Vanja, Maria, Ida, Korven, Erika, Sara, Emelie, Allan, Lucas, Erik, Vuk, Mustafa
Mässing, Hansson, Robin



MUNTERGÖK!



Mikaela Hansson, Emelie



Hej!



HA!..... HA?

Kommentarer
Postat av: Anonym

vill ha dina bilder ebba :D

2009-05-19 @ 20:56:39
Postat av: Johannis

Hej hopp snopp!

jag vet att det är stört mycket att göra denna veckan för oss båda men vad säger du om en liten trip på tu-man-hand nästa vecka? :****

2009-05-25 @ 17:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0