Please could you stop the noise I'm trying to get some rest.

   


 

Den här timmen suger, den här dagen suger, och egentligen suger hela den här veckan. Hårt dessutom, väldigt hårt. Högst upp på klagalistan ligger följande:

* Emelie och Sara sitter på Ahlströms och fikar, jag sitter hemma och pluggar.
* Jag kommer behöva ägna mig åt plugg varenda lediga timme, fram till fredag.
* Jag kommer missa både Grey's Anatomy och Champions League finalen ikväll.

BUHU!

Förresten hatar jag inte duvor lika mycket längre.

Kommentarer
Postat av: Sara

Du behöver inte gråta, för vi satt inte på Ahlströms, utan först på en bänk med godis och Anna, sen på McDonalds med Anna och The Voice i öronen. YEAH!!!!!!!!!!!! Some stavas med e på slutet :(

2009-05-27 @ 20:25:26
Postat av: Ebba

Jag gråter ändå, för det låter satans trevligt det också! Förutom the voice då, haha. Åh, slavis här... ska vixart med det samma. :)

2009-05-28 @ 09:31:15
Postat av: Johannis

Det kommer bli så skönt på fredag när man bara kan släppa allt, antagligen kommer jag att vara lika stressad i onödan för att det blivit som en vana... Hur har det gått för dig med allt?

2009-05-28 @ 17:36:34
Postat av: Emelie

"Åh, SLAVIS här"....

...

..

....

...eheheh

2009-05-28 @ 22:11:05
URL: http://krigochspik.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag kan ju uppenbarligen inte stava alls, så jag förstår inte varför jag skriver det här. Ni får helt enkelt stå ut... SLARVIS! skulle det stå, och för mig har det gått dåligt, väldigt dåligt!

2009-05-28 @ 22:41:17
Postat av: frida

fina bilder.

2009-11-19 @ 19:45:25
URL: http://vardagsbrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0