RANDOM - YES

Ikväll ska jag skriva massa random och mindre random saker om mig själv.
Självklart får ni lite bilder på köpet - som vanligt.

Tre saker jag gärna äter:

* Ben n´ Jerry glass (Half baked och Bohemian rasberry är favoriterna)
* Kardemumma muffins/kaka/paj/kaffe
* Jordgubbar.

Tre saker jag föredrar att hålla utanför min mun:

* Blodpudding
* Gamla tjocka gubbar med skägg
* Korv

Tre coola saker som har hänt i veckan:

* Jag träffade mitt livs första snälla bussförare
* Jag har fått låna en megafin klänning av Em
* Min mamma läste en god-natt-saga för mig i förrgår

Tre personer jag avskyr:

* Per Moberg. USCH, FY, BLÄ, SPY-I-HANS-MUN!
* Paulo Roberto. HATA HATA HATA!
* James. Jag säger bara, LEAVE BELLA ALONE!

Jag gillar att spendera min tid på följande sätt:

* Fota stiliga vänner, hattar och kaffemuggar (Dessa gillar jag givetvis också att umgås med)
* Ligga på golvet och lyssna på musik
* Läsa bloggar, böcker, och annat trevligt

Om jag fick ändra tre saker med min kropp skulle det vara:

* Att ge mig själv korkskruvar och naturligt rött hår
* Jag skulle skaffa stora fina ögon (Typ sådana som Sarlis har)
* Självklart skulle jag också ge mig prinskorvsben. Det är fint!

Såhär ska resten av min vecka spenderas:

* Morgondagen vigs åt skol-DM i fotboll samt en liten judoträning
* På fredag bär det av till donsö med klassen. Något jag både fasar för och längtar till...
* Och där ska hela helgen spenderas.

Tre fula färger:

* Mintgrönt. Behöver jag ens motivera?
* Laxrosa.   -  ** -
* Silver. Okej, det kan vara snyggt ibland

Några hatar-att-göra saker

* Sitta på bussen utan Mp3
* Plugga matte
* Gå upp tidigt regniga dagar

Tre låtar jag älskar idag:

* Radiohead - paranoid endroid
* Jamie T - Sheila
* The Cure - M

Tre saker jag känner för att göra nu:

* Dricka rabarber & grädd tee
* Titta på Grey´s anatomy
* Avsluta den lille listan för att förverkliga ovanstående.




SÖTA FICKS! Taget i eftermiddags, då Johanna var inbjuden på daz little onsdagsträff.

    

GAH! Det fikades ofc.


Nu ska jag bege mig till Seattle Grace Hospital, med en kopp te i min hand!


Kommentarer
Postat av: Sara

Vilken trevlig lista! Har jag, btw, verkligen stora ögon??? Jag kan inte se det.. Fina bilder. puss gumman

2009-05-14 @ 19:18:10
URL: http://inberlin.blogg.se/
Postat av: Emelie

Sara ser jättefinurlig ut!

2009-05-14 @ 20:06:27
URL: http://krigochspik.blogg.se/
Postat av: Obama

Vilket gymnasium ska du välja? Samhälle eller Natur? Rudebecks eller Angered? eller något annat?

2009-05-17 @ 16:37:27
Postat av: Ebba

2009-05-17 @ 22:23:16
Postat av: Blogginnehavaren.

Sara ser finurlig ut - ja

OCH, du har stora, väldigt fina ögon Sarlis!

Vem är Obama? Jag ska hur som helst gå på Ingrid Segerstedts Gymnasium, där jag planerar att läsa Europa&Världen.

2009-05-17 @ 22:26:51
URL: http://ordbajsning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0