TRA LALA!

God kväll kära vänner.

Jag tror jag just har genomlidit mitt livs jobbigaste skolvecka, jag börjar verkligen tröttna nu. Jag börjar tröttna på vissas attityder, andras beteende och en tredjes val av skällsord. Jag börjar bli less på vissa lärare, är extremt tacksam för andra, frågan som bör ställas är väl: Hur lyckas de lägga allt de sista veckorna? För visst är det det de gör, hindrar alla chanser till en fritid. Om man vill behålla sina betyg då, och visst vill jag det.

På grund av ovanstående har jag förutom en promenad med Emelie spenderat hela dagen på WW2, hemkunskap och svenska; plugg med andra ord. Den lilla promenaden var fantasktiskt trevlig, ni förstår Emelie är en hemskt trevlig tjej och delar som tur är mitt intresse av Espressohouse kaffe. Dessutom var staden fantastiskt fin i eftermiddags, grön som bara den!



METAL! Jag städade mitt rum, och vet att bilden är COOL!



Allégatan, grönt som sagt.



Jag köpte mig en mustach, en väldigt tjusig sådan.



Så alla män som läser denna blogg (alla noll?), borde vara tacksamma. För idag har jag bidragit till att risken att ni får prostatacancer minskat.

Nu ska jag läsa lite om Hitler, han var en groteskare man än jag tidigare trodde.
Och då var inte mina tankar om honom särskilt ljusa.

NATTI!


Kommentarer
Postat av: Emelie

HAHA, alltså, Ebba<3<3 "Du köpte prostatacancer alltså?"

2009-05-09 @ 23:24:02
URL: http://krigochspik.blogg.se/
Postat av: E-BA

YES I DID!

Nu fattas bara en snopp.

: )

2009-05-09 @ 23:56:59
URL: http://ordbajsning.blogg.se/
Postat av: Johannis

jag gillar övergången? mellan mustasch och Hitler!:)

2009-05-12 @ 15:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0