METAL GEE SOLID TREE! (22 november)

Jag har fått en av Lill-babs repliker från Ett Herrans liv på huvudet, det är fint! En annan sak som stannat kvar i min lilla hjärna är South Park-avsnittet där Cartman får besök av SuperNanny, AWESOME! De franska verben fastnar tyvärr inte lika bra, men vad gör det när man ständigt ser Lill-babs framför sig?

Imorse vaknade jag med en Johanna brevid mig, igår såg vi New Moon, och fotade vid hamnen. I förmiddags stekte vi pannkakor och gjorde varm choklad, sen gick vi och besökte Herr Säng igen. Det känns ganska meningslöst att gå upp dagar som denna, när det bara regnar och är kallt. Det är tur att jag äger ett stort vaniljljus.

Nu ska jag baka en kardemummakaka, och försöka byta ut den mot en stund vid brasan hos Mormor och Morfar. Kanske kan jag få smaka en bit, och dricka en kopp kaffe i fint Öckerö-porslin också. Det hade varit fint.




Kommentarer
Postat av: Johanna

Hjälp vad vi är coola mest hela tiden! Fint inlägg.

2009-11-23 @ 19:05:59
Postat av: Ebba

Extremt. Ja ett inlägg kan ju knappast bli fult när Lill-babs är med på bild! <3

2009-11-25 @ 19:36:02
URL: http://ordbajsning.blogg.se/
Postat av: Sara

Var är du, lilla pepparkaksgumma?<3 Jag saknar dig.

2009-12-05 @ 12:02:25
URL: http://inberlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0