20 Februari

Jag borde lära mig vilken dålig kombination kaffe och kväll är snart. Allra helst idag, för om två dagar kommer klockan börja ringa sju igen. Och om fyra dagar har jag ett gigantiskt historiaprov och en elevdemokrati-inlämning. Känns lite lagom bra.

Hur som helst! Idag har varit ännu en pysslig dag, fast jag har istället för stickade rosetter pysslat med kläder och smycken. Jag lade upp en mörkblå långkjol i sammet till lagom längd och gav en tråkig vit kofta röda knappar. I smyckeväg gjorde jag lite allt möjligt. Fast det får inte vara med på bild.


Förrsten är jag avundsjuk på Sara, som just nu befinner sig i huvudstaden; STOCKHOLM!







Kommentarer
Postat av: Sara

Sara kommer nog få stanna i Stockholm tills på måndag morgon med tanke på snöovädret </3

2010-02-21 @ 12:51:25
URL: http://inberlin.blogg.se/
Postat av: Ebba

Vadå </3? Du borde skriva < 3333333333333!

2010-02-21 @ 16:00:42
URL: http://ordbajsning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0