14 januari



Ebba (BERT!) Karlsson

Jag känner mig ungefär som på bilden, alltså tjock. Jag känner också att semlor är goda, och att jag nog inte ångrar mina två semlor de senaste två dagarna. Igår fick jag sällskap av onsdagsgänget (Emelie och Sara), och idag av Maja, båda två hemskt trevliga. Förutom mitt lilla semmelfrosseri har jag, Maja, Malin och Clara idag varit hemma hos mig och dansat till Good luck- Basement Jaxx, en låt jag tror vi alla kommer småhata efter idag. Dansen blev i alla fall färdig, och kommer visas upp på måndagens idrottslektion. SWEET! 

(Om du ska köpa semlor, köp Ahlströms eller Brogyllens)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Men näääe vad snygg du var på Bertbilden då! Du borde verkligen, alltså VERKLIGEN, klippa det (typ) pojkkort och färga mörkbrunt! ASSNYGG!(!!!!!!!!)

2010-01-16 @ 00:09:03
URL: http://krigochspik.blogg.se/
Postat av: Ebba

Jo, Jag gillar särskilt den skinande magen! Menmen, vad offrar man inte för semlor. (Eh, oki, min hjärna har typ delat upp sig i två läger på den punkten... SPARA! och CUTTA ASKORT!)

2010-01-16 @ 12:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0