18 Januari, min födelsedag.

Jag har haft en fin födelsedag. Skolan var mysig, och nu på eftermiddagen var Maja, Malin, Matilda, Clara, Emelie och Sara här och fikade. Brödrosten ploppade ut lingongrova, stereon fyllde rummet med Angus & Julia Snones fina musik och två fina tekannor bjöd oss på Chai/vanilj respektive Rabarber/grädd-te. Så åt vi på en chokladrulltårta av märket Eldorado också, SWEET!

Jag har bestämt att jag MÅSTE se Tim Burtons version av Alice's adventures in Wonderland! Den verkar helt (FUCKING) underbar, titta här bara!












Kommentarer
Postat av: SAra

MEN ÅH, JA! DEN VERKAR HELT FANTASTISK

2010-01-19 @ 20:15:09
URL: http://inberlin.blogg.se/
Postat av: Ebba

ÅH! Jag vet, jag håller på att läsa boken nu också, är helt inne i Wonderland.

2010-01-19 @ 20:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0