25 Januari

Min dator och internet bråkar, så på grund av det får ni stå ut med ett bildlöst inlägg, skrivet på min fars dator. Jag tänkte skriva om tre saker, varav ingen egentligen är särskilt viktig eller intressant.

För det första undrar jag hur man blir frisk, så om någon har en fantastisk huskur eller något i den stilen får ni gärna dela med er. Jag går nämligen trots minst två apelsiner om dagen, massa sömn och uteblivna träningar fortfarande runt och snörvlar. Jag hatar det, att alltid känna mig trött och suddig.

Nummer två handlar om hår. Dilemmat ligger i valet mellan långt, lockigt rött hår och pojkkort, mörkbrunt. För några dagar sedan var valet självklart, kort ser ju bara så franskt ut. (I min värld är franskt en synonym till ASFINT!, precis som brittiska är en synonym till KÄRLEK!) Fast nu är det inte lika självklart längre, jag har börjat se det charmiga med långt hår. Här är några exempel:

* När man går i solen och tittar uppåt ser man en tät röd lugg, hur trevligt som helst.
* På kindern guppar röda, fluffiga lockar, åtminstonde när håret är nytvättat. Älskaret!
* Man kan sätta upp sitt lilla hår i massvis med fina frisyrer.

Slutligen, jag undrar om någon vet en hemsida där det säljs fina läderväskor som inte är allt för dyra?


Kommentarer
Postat av: Sara

JAG skulle uppenbarligen satsa på långt hår :))))

Men du är så fin i kort osv, så jag vet inte :/

Och du borde stanna hemma och duscha massa och inte röra något som någon annan har rört!!!!!!

Krya på daj <3

2010-01-25 @ 22:14:04
URL: http://inberlin.blogg.se/
Postat av: Ebba

TAK! Jag har lagt ner skivorna i väskan nu, så påminn mig imorgon.. :)

2010-01-26 @ 23:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0