22 Mars

Jag borde sova, skriva på min novell, räkna matte eller plugga engelska. Istället har jag en fin facebook-konversation med Clara, vi skriver om hur man skriver om sex. Enligt Clara finns det två sätt, antingen:

Hon kände hur nackhåret reste sig, kände hans grova händer och svaga parfymdoft mot kroppen. Han viskade hur mycket han älskade varandra, sedan blev de ett med varandra.

Eller:

Hon stönade högre än någonsin medans han skrek "KOM IGEN NU DIN LILLA HORA!", och klämmer hennes lår hårt. SEDAN KÄNDE HON KUKEN ÄNDA UPP I MAGEN LLALALALALALA!

Vet inte varför jag skriver om det här, jag hade någon smart koppling till feminism och våra noveller i bakhuvudet. Fast den försvann visst. GODNATT!

(Jag brukade ha fräknar)

     


Kommentarer
Postat av: Linnea

asså du är bara för klockren

2010-03-26 @ 08:06:16
URL: http://spargrisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0