21 maj

Det är nästan exakt ett år sedan jag drog av ligamenten i tummen, och snart två år sedan jag fick en spricka i fingret. Självklart ville min kropp hålla traditionen vid liv och den här gången var det högerhandens tur.

Jag tror aldrig jag haft så ont, hela handen bara skrek, och piper fortfarande. Har efter många sjukhusbesök fram och tillbaka, (jag ska klaga på Göteborgs akutsjukvård någon annan dag) fått veta att jag i bästa fall råkat ut för en hård och brutal stukning av tre fingrar och handryggen. I värsta fall vet jag inte riktigt, ska tillbaka till sjukhuset om några dagar ifall det inte ger sig.

19 Maj:














Kommentarer
Postat av: Sara

Ååh, alltså Ebba, dina bilder, SÅ HIMLA FINA och så fint ljus och så perfekt våriga! MMMMMH!<3

2010-05-22 @ 02:01:04
URL: http://inberlin.blogg.se/
Postat av: Ebba

:*

2010-05-22 @ 19:53:17
URL: http://ordbajsning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0